یک شنبه ۵ آبان ۱۳۹۸

اهل شاخه: مدعی قهرمانی را شکست دادیم

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان و به نقل از

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال صنعت نفت روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم تراکتور آذربایجان رفت و در نهایت موفق شد تا این تیم را شکست بدهد.

 

محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت درباره بازی این‌چنین گفت: بازی سختی داشتیم، خدارا شکر توانستیم بازی را ببریم. تیم تراکتور خیلی خوب بسته شده و یکی از شانس های قهرمانی امسال است اما تیم ما در این بازی عالی بود، بچه ها همت کردند و غیرت گذاشتند تا تیم تراکتور که برای قهرمانی بسته شده را شکست بدهیم.

 

وی در ادامه نیز گفت: این برد برای ما بسیار اهمیت داشت چراکه مارا به تیم های تراکتور و سپاهان نزدیک تر کرد و باید بازی های خوب خود را ادامه بدهیم تا جایگاه خود را حفظ کنیم و یا بالاتر برویم. مطمئنا به این جایگاه راضی نیستیم و انشالله در آینده به جایگاه بهتری خواهیم رسید.

اهل شاخه درباره وضعیت مالی تیمشان نیز گفت: اصلا وضعیت جالبی از این نظر نداریم، فشار زیادی روی همه ماست. اکثر بازیکنان در این 7-8 ماه پول از فوتبال نگرفته اند و این وضعیت اصلا مناسب تیم ما نیست که اینگونه باشد و امیدوارم با تلاش مسئولین مشکل مالی حل بشود.

 

وی در انتها گفت: بازی برابر نساجی برای ما خیلی اهمیت دارد، قطعا برای سه امتیاز به قائمشهر می رویم. تیم نساجی خوب فوتبال بازی می کند و البته هواداران خوبی هم دارد اما ما برای برد به میدان می رویم و انشالله نتیجه بگیریم و روند رو به رشدمان را حفظ کنیم

 

جدال صدرنشین ها را صنعت نفت برد

جدال صدرنشین ها را صنعت نفت برد

دو شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان