یک شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

امیدها یک قدم تا قهرمانی

امیدها؛ یک گام تا قهرمانی

تیم امید صنعت نفت آبادان برای کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور به مصاف ایمان سبز شیراز می‌رود.
به گزارش رصنا (روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان) تیم‌های صنعت نفت آبادان و ایمان سبز شیراز فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدار پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا(ع) تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

امیدهای صنعت نفت آبادان صبح امروز با پرواز به تهران آمادند و در هتل پارسیان آزادی استقرار پیدا کردند تا در کنار انگیزه فراوان، آمادگی فنی بالا با پشتیبانی مناسب، فقط یک قدم تا کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور فاصله داشته باشند.

جهت افزایش روحیه و ایجاد انگیزه برای بازیکنان و کادرفنی تیم امید، جهانگیر کی‌شمس مدیرعامل ، مظفر شاملی رئیس آکادمی و سید مجتبی مرتضوی عضو کمیته فنی باشگاه این تیم را همراهی می‌کنند.

شاگردان امید شریفی‌نسب که در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور با صدر نشینی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و در ۲ دیدار رفت و برگشت با غلبه بر مس شهربابک، در مرحله نیمه نهایی به مصاف بعثت کرمانشاه رفتند که طلایی پوشان توانستند نماینده خوب کرمانشاه را در مجموع دیدارهای رفت و برگشت شکست دهد و به دیدار پایانی راه یابد.
تیم‌های صنعت نفت آبادان و ایمان سبز شیراز درمرحله گروه با یکدیگر ۲ دیدار را برگزار کردند که هر کدام از آن‌ها توانستند در دیدار خانگی خود، تیم مهمان را با نتیجه ۱ بر صفر شکست دهد.

تجلیل از عکاس افتخار آفرین آبادانی در اردوی طلایی پوشان

تجلیل از عکاس افتخار آفرین آبادانی در اردوی طلایی پوشان

دو شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان