شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

کادر فنی تیم امید صنعت نفت آبادان در یک قاب

کادر فنی تیم امید صنعت نفت آبادان در یک قاب
اعضای کادر فنی تیم امید صنعت نفت آبادان پس از شکست دادن قهرمان فصل قبل لیگ امیدهای کشور  در یک قاب
به گزارش «رصنا» وقتی از عشق حرف به میان می‌آید، ناخودآگاه رابطه‌ بین مادر و فرزند در ذهن تداعی می‌شود، اما ما در آبادان یک عشق دیگر داریم که اتفاقا از همان بدو تولد همراهمان است، عشقی که ظهر چله تابستان هم ما را دنبال خودش می‌کشد.
آسفالت خیابان‌ها و زمین‌های خاکی جای تاول‌ها و بریدگی کف پایمان را به یادگار نگه داشته است. دلخوشی‌مان به این بود که چهارنفر بشویم و دوتا آجر جور کنیم به چهار پاره‎‌ آجر تقسیم و با آن دوتا گل درست کنیم. 
توپی را که از شکستن قلکمان می‌خریدیم دو پوسته می‌کردیم تا سنگین‌تر شود، تا جایی که چشم می‌دید بازی می‌کردیم و اصلا برایمان مهم نبود بردیم یا باختیم و چندتا گل زدیم. 
بزرگ‌تر که شدیم با محله‌های اطراف مسابقه می‌گذاشتیم و آنجا دیگر برد و باخت، برایمان حکم مرگ و زندگی داشت. بچگی همه‌ی آبادانی ها یک جورایی با عشق به فوتبال و توپ پلاستکی شکل می‌گرفته است.
اما با تشکیل تیم صنعت نفت عشق و علاقه به فوتبال در این شهر رواج تر شد و اکنون بسیاری از بازیکنان آبادانی با عضویت در تیم امید صنعت نفت و قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر موجی از امید را در این شهر فوتبال خیز رقم زدند.
تیم‌ امید صنعت نفت آبادان که پس از قهرمانی در لیگ یک تغییراتی را در کادر فنی خود دید تمریناتش را کمتر از ۲ هفته آغاز کرده و روز گذشته در نخستین دیدار تدارکاتی موفق شد فولاد خوزستان قهرمان فصل قبل امیدهای کشور را در اهواز به زانو در بباورد.
کادر فنی تیم امید صنعت نفت که متشکل از نسل دهه ۷۰ و ۸۰ فوتبال آبادان است توانسته اند اتحاد و رفاقت را بین بازیکنان تیم شکل دهند.
این کادر به رهبری حسین مولایی برنامه های لازم برای کسب نتایج مورد نظر و پرورش استعدادهای ناب فوتبال آبادان را ترسیم کرده اند.

عباس هاشم پور، سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان شد.

عباس هاشم پور، سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان شد.

دو شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان